Uppe med tuppen

Det är inte okej att vakna klockan halv sju en söndag morgon, på söndagar ska man sova till klockan tolv och sedan ska man ligga kvar i sängen tills ryggen börjar värka. Men inte jag inte, jag vaknar innan tuppen och kyrkoherden gått upp, jag har inte bara ont i ryggen, jag har tametusan ont i hela kroppen, tror minsann gårdagens boxning gjorde sitt. Vore inte livet lite mer underbart om man hade en betjänt som gjorde frukost åt en? Jag vill ha en liten ringklocka som jag plingar med när jag vill ha frukosten serverad på sängen. Nu måste jag ju vänta tills något har öppnat och känner jag mig själv rätt har jag nog svultit ihjäl innan dess. Hade jag bott i New York hade jag säkerligen haft en dygnetruntöppen frukostserveringen, det sägs ju att New York aldrig sover.. Det är då fan typiskt att jag bor i London. Jag vill gifta mig med en amerikan, jag vill ha ett frikort till USA. Hur svårt kan det vara att hitta en amerikan?

Nu ska jag se på lite True Talent på TV3 play och lyssna på min kurrande mage.

Tjupp tjopp!


Det här är vad jag vill ha just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är tråkigt att du inte bloggar mer..

Snart 2 veckor sedan du bloggade sist..

Man ser ju att det är flera inne varje dag som tittar, bättre att skriva att du inte vill blogga elle ta en paus så man vet.....

2011-10-03 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0