Underbart!

Ja visst är det underbart att vakna upp till en sån här himmel? Efter att jag snoozat i en timma, det var antagligen mörkare den tid jag borde ha vaknat.. jag sitter på en buss till finsbury park station, det går segt så jag har tyvärr en känsla av att jag missar tåget från paddington.. pust! Har ni hört att man som gravid kvinna i England numera kan välja mellan kejsarsnitt och vanlig förlossning? Är det bra eller dåligt att ha kejsarsnitt som ett givet alternativ? Nästan så att tillochmed jag funderar på att skaffa barn nu (eller inte). I m too posh to push! Jag har en känsla av att det kommer bli heta debatter om det här ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0