Kors i taket

Eller borde jag kanske säga lampa i taket? Jag har klarat av den stora bedriften att hänga en lampa i taket utan att be en man om hjälp! Den sitter ju nästan rakt dessutom! Detta ska firas med två flaskor vin minsann. Ikväll ska jag på min livs första 30årsfest, jag vet inte om jag ska jubla eller gråta.. känns som att det var igår jag firade mina vänners 18 och 20årsdagar, nu går det bara utför. Kvällens tema är 1920tal, jag har en komplett outfit med fjäderboa och flapper dress woop woop. Men nu blir det nog minsann en dusch efter att ha storstädat hela dagen. Storstädning för mig är när jag tillochmed putsar fönstrena, nu ser jag ut!



Nå vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0