Utkast: Maj 6, 2011Fredag jag är kär

Haha jag sitter på tåget på väg till jobbet och skrattar högt för mig själv åt en lasares kommentar, haha Pippa Pitt. Ja alltså om kates syster Pippa hade gift sig med brad Pitt då hade jag bytt karriär och börjat jobba på Se&Hör. Mrs Pippa Pitt sågs hand i hand med unge prins Harry på nattklubb I östra London, Brad Pitt är i tårar. Haha det där är min torra humor. Jag har en känsla av att det kommer bli en bra dag idag. Det är freeeedag! Jag ska tametusan ha en fry up på jobbet, eller nja kanske inte så mycket fry up för mig då det enda jag gillar av den engelska frukosten är svamp och scrambled egg. Nu ska jag sluta skriva och istället dricka mitt te som förhoppningsvis har svalnat och titta ut genom tagfonstret. Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0