Underbar helg

Tänkte bara kika in lite snabbt och berätta vilken underbar långhelg jag har haft, en härlig blandning mellan kungligt bröllop, träning, fest, chill och goda vänner. Imorgon är det jobb igen, men jag är inte bitter. Haha igår kväll när jag och mina vänner var ut hörde vi några svenskar som försökte lära en hemlös att sjunga "Du ska veta att jag saknat dig", det tyckte jag var humor.


Anne och Anna. Det blev förfest hemma hos Anna som igår flyttade in i sin nya lägenhet bakom Debenhams på Oxford street, jättemysig lya med högt i tak och enorma fönster + en liten balkong. Där ska jag hänga ofta :P


Champangen flödade.. eller kanske inte för min del. Är det bara jag som inte tycker om champange? Nä tacka vet jag vitt, billigt vin.


Mina kära vänner =)

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna upp pigg och utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0