Sverige vs Finland

Jag antar att ni redan vet hur det gick i hockeyn igår, om inte så säger väl bilden allt? Som packade sillar i en trång liten burk satt vi på Harcourt arms och hejade på Sverige,, ja förutom Anna då som är finsk. Tydligen hejade vi inte tillräckligt bra, 1-6, vilken hemsk utklassning. Men silver är verkligen inte illa det heller. Vi kan ju trösta oss med att vi var bättre än Finland i eurovision :) Det blev ett glas vin för mycket igår känner jag just nu, det här kommer bli en lång dag. För några helger sedan när arsenal spelade så såg jag stora skyltar på en pub där det stod "only arsenal supporters", jag tänkte att Harcourt arms också kunde införa något sådant? "only for Swedes".. ja alltså Anna blev ju så satans mallig när Finland vann och det vill jag ju inte vara med om igen ;) Jag tror minsann jag får ta och slänga iväg ett litet mail med mitt förslag hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0