Söndagsplanen

Och söndagsplanen är att åka till Camden market och flanera tillsammans med Camilla. En ytterst trevlig idé som hon kom på! Hoppas den här dagen blir lika trevlig som gårdagen, jag älskar att turista i min egen stad. Finns det ett Starbucks i Camden?? Jag förtjänade ju en chai tea latte idag.. Fast vet ni vad jag mest är sugen på? Skräpmat från matstånden på marknaden. Man kan äta sig mätt på smakprov... jag är sugen på färskpressad apelsinjuice också.. Fan jag är nog sugen på allt just nu. HUNGRIG!


Jag har låtit både levern och hyn fått vila denna helgen. Ingen alkohol, inget smink. Jag kommer känna mig som en ny och pigg människa imorgon när jag kommer till jobbet. Man skulle nästan kunna tro att jag varit på SPA weekend :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0