Söndag 29 maj

Godmorgon goingar! Hur mår ni? Jag mår bra trots gårdagens svirande på de två lurviga. Kvällen började med en sofistikerad flaska chardoney på Living Room på Heddon street efter att vi gett upp hoppet om att hitta Agua bar, hur fan kan jag ha glömt bort vart det ligger? Sedan drog vi vidare till Warwick där vi cocktailade, dansade och tonårshånglade, katastrof. Kvällen blev ju inte bättre då jag olyckligtvis råkade ta med mig Anne till en klubb som heter Rumba. Har ni varit där? Gå aldrig dit! En liten källarklubb som luktar öl, svett och satans moster. Vi stannade i 15 minuter innan vi gick för att käka kinamat som troligtvis var kvällens höjdpunkt.





Jag funderar på om jag ska gå och träna alternativt ta en liten shoppingrunda.. Imorgon är det Bank Holiday! Jariiibaa! Jag och Anne ska på utflykt till Oxford =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0