Som en liten fisk

Simning blev det till slut, jag har plaskat runt som en liten sjostjarna med två ben och två armar. Simmade pa virgin i crouch end och åh vilken underbart fräsch pool. Jag har varit lite off på simningsfronten sen jag blev antastad av en av badvakterna på willesden spoertcenter men nu är jag back in the lane och är mer pepper på simning än aldrig förr. Jag tränade benmusklerna genom att använda mig av en flytplatta att hålla i så att bara benen fick arbeta. Hoppas på traningsvark i morgon :) Nu har jag kommit fram till camillas dörr, jaaa jag bloggade ju samtidigt som JAG gick, två flugor i en smäll kallas det :P Hon bor bara ett stenkast från crouch end så det är ju praktiskt iaf. Nu blir det museum för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0