Solen skiner himmelen är blå

.....vad det är skönt att leeeeeva dåå! Jag vaknade av att solen sken in på mig genom persiennerna, jag tror tillochmed jag drog lite på smilebanden innan jag slog upp ögonen. Solen gör mig verkligen glad, jag tycker inte ens tagresan till jobbet känns dryg längre, det säger mycket om mitt humör ska jag saga er. På tal om tåg så är jag sugen på en 10 dagars tagluff ute I Europa I sommar, frankrike, Italien, Monaco... Någon som vill följa med? Sist jag var ute och tagluffade gjorde jag det själv så denna gången skulle det vara kul med en kompanjon :) Jag luffade genom Danmark, Tyskland, Tjeckien, Österrike och Schweiz, det var helt fantastiskt. Salzburg var höjdpunkten på resan, helt otroligt vackert. Man kan få tag på billiga biljetter med ryanair från stanstead till Salzburg, en weekend hade suttit fint. Jag vill se berg! Hoppas ni alla far en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0