Saturday, all my troubles seem so far away..

Gomorron, gomorron hör fåglar sjunga, hör fåglarna sjunga i kör!!! Nä jag hör nog fan inga fåglar sjunga i kör, jag kan sen en grå strimma smyga in mellan persiennerna. Det blir ingen dag på stranden idag iaf eftersom molnen inte dragit förbi... ojoj vad snitsig jag är så här på morgonkvisten ;) Igår efter jobbet mötte jag upp Anne, Camilla och Bromnie och drog och käkade på Vapiano på Great portland street, pimms, pizza och pannacotta. Det blev bokstaven P:s kväll. Trevlig kväll som fick sluta tidigt då vi alla var trötta efter efter veckan.

Nu sitter jag i sängen och äter frulle, jajamensan här är det fint, inte varje dag man gör det *host, host*.
Idag blir det en museumdag med Camilla, jag älskar museum. Jag är sugen på Museum of London, det är mitt absoluta favoritmuseum i London. Men först ska jag hitta på något kul att träna.

Vad ska ni göra idag?

Från det kungliga bröllopet

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0