Punchpass och Bröllopsbilder

Åh vilket skönt pass jag varit på ikväll, jag har gått på punch (alltså inte drycken) nu i 4 veckor varje onsdag och idag var det absolut det bästa passet. Damen (ja hon var av en äldre årsmodell) som jag boxades med hade utan tvekan stått i boxningsringen förr, hon visste vad hon gjorde och hon gav mig jättebra kombinationer med kuddarna att slå på, MEN mina ungdomliga armar och unga hjärta var uthålligare än hennes men fan när jag är i hennes ålder ska jag också vara så där fit ;) Instruktören på punchpasset är dessutom inte helt fel att vila ögonen på mellan varven.. lalala.

Jag kan inte förstå att det redan är torsdag imorgon! Helt sinnes. Sverige måste vinna hockeyn annars kommer jag få en massa extra jobb att göra. Hur höga tror ni oddsen är att Sverige vinner?

Vill ni se de få bilderna jag tog från det kungliga bröllopet i fredags? Jag glömde ju bort att berätta för er om intervjun som jag ställde upp på! Jag blev intervjuad av en amerikansk tidning, de frågade vad jag tyckte om pussen på balkongen. Nä fy fasen sa jag vilken besvikelse. Vad hände med kyssen i kyrkan? You may now kiss the bride? Det kom ju tametusan aldrig, jag började fan gråta av besvikelse. Hur som haver så fick pussen på balkongen inga höga rescensioner av mig, lite mer action kunde de väl bjuda på?! ;) Just det ja, bilder var det..

Drottningen anländer i kyrkan! Vi var i Green Park bredvid Buckingham Palace och tittade på storbildsskärmen.

Anne med en brittisk reklamflagga.

Pippa the Bridesmaid.. haha vilket jävla namn. Betyder inte det typ k****a på norrländska?


And here comes the bride! Så otroligt vacker klänning. Jag tycker bättre om Kates klänning än vad jag tyckte om Viktorias förra året.


Damdamdidaaam!

Nu ska jag leta söta sommarklänningar och snygga skor på nätet. Jag ska fantisera lite :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte också bättre om Kates klänning, den var riktigt fin! Jag vill också ha så där långt släp när jag gifter mig :D

2011-05-05 @ 22:11:45
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Pippa betyder även K på skånska. Tänk att heta Pippa Pitt...inte bra ;)

2011-05-06 @ 00:11:21
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0