På gymmet såklart :p

Vart annars befinner jag mig en lördag förmiddag än på gymmet? Hade tänkt att gå på body pump halv 11 vilket är ganska sent på morgonen tycker jag men antagligen behövde min kära kropp vila lite extra så jag gav henne sovmorgon. Det fick bli ett senare pass helt enkelt, provade ett pass jag aldrig varit på förut 15/15/15 heter det, alltså 15 min aerobic, 15 min step och15 min styrka. Helt fantastiskt roligt var det, svettigt och bra! Tänkte springa 15 min på bandet efteråt så att det blev en tömmas workout men redan efter 3 min fick jag ett sjukt javla håll som gjorde att jag vek mig dubbelt. Någon som vet hur man orkar stå emot hållet utan att känna dodslangtan? Det får bli lite shopping på oxford street istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0