Noll teknik

Ar det sa att England ar vastra europas mest outvecklade land nar det kommer till teknik? Hur gor ni internationella overforingar via eran bank? Jag trodde fan inte det var sant nar jag sag pa min internetbank under fliken internationella betalningar dar det enda som star ar att du kan besoka din bank eller ringa for att fa mer information. Det ar ju fan helt sinnes att man inte kan overfora pengar digitalt harifran, vem fasen har tid att ga till banken eller annu varre sitta i telefonko dar formodligen nagon fran ett callcenter i Indien svarar och jag kommer inte forsta anda??!! Det kanns som att jag lever i djungeln ibland. Hur betalar ni andra har i England erat studielan till Sverige? Jag var inne pa lloyds i Crouch End for att gora min betalning, inte fan gick det med de uppgifterna jag hade. Tydligen racker det inte bara med IBAN, BIC och bankgiro, man maste ha massa annan info om banken som CSN anvander sig av. Jag sag ingen info pa CSNs hemsida om vad mer som behovdes vid en internationell overforing an BIC, IBAN och mina personuppgifter. Ja jag ar bitter. Nu maste jag ju fan sjunka sa lagt att jag maste lana pengar av pappa som han kan fora over till svenska konto. Fy fan alltsa. Nu ska jag trana Body Combat! Sitter namligen pa gymmets dator :)

Kommentarer
Postat av: MrRick

Ring CSN, de tar kortbetalningar fran utlandet...absolut enklast

2011-05-28 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0