Mot covent garden

Har ni märkt att jag med jämna mellanrum glömmer bort att jag har en blogg? Det var ju så kul att mobilblogga när jag nyss skaffat min HTC men som med allt annat tröttnar jag snabbt. Jag befinner mig just nu på ett great best western tåg från jobbet som sniglar sig fram, det luktar bränt på tåget dessutom, tänk om nagon avfyrat en bomb i första klass?! Ve och fasa! Tänk att inte få uppleva denna ljuvliga bank holiday liksom. Någon mer än jag som tycker att de kunde flytta denna bank holiday till hösten istället? Vi har ju haft så mycket ledigt nu på sista tiden. Nagon måtta får det väl ända vara, jag kanske glömmer bort att jag har ett jobb. Jag ska möta upp min kära Anne för lite after work nu med en god matbit i covent garden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0