Lunch at Debenhams

Jag hade ju helst velat skriva breakfast at Tiffanys i rubriken men så flådigt har jag det tyvärr inte på en söndag eftermiddag. Jag är på oxford street, jag trodde jag var shoppingsugen men så var nog tyvärr inte fallet. Jag gick in på debenhams för att tömma blåsan då jag kände att min energenivå hade sjunkit drastiskt. Jag började typ svettas och hjärtat bankade snabbare, jag trodde jag kunde lura kroppen, ja jag är nog lite bakfull trots allt. Jag tror tjejen bakom deli disken såg att jag behövde återställa saltnivån i kroppen då hon utan att jag bett om det började ösa på chips på min tallrik. Typiskt britter att äta chips till lunch. I Sverige äter vi bara chips till så ska det låta på fredagkvallar. I min baguette ligger gravar lax som väntar på att få slinka ner i min mage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0