Festivalliv

Kära vänner, nu går det undan i barnbacken för mig. Jag har levt festivalliv i en vecka, en festival utan tält och musik men med rikliga mängder alkohol, alldeles för lite sömn och mängder av skräpmat. Jag behöver en detox, det är dags att damma av gymkortet och fylla upp vattenflaskan med vatten. Ja imorgon alltså, idag är det ju söndag och då kan man givetvis inte börja en detox. I veckan som gått har det blandats hej vilt med vin, cocktails och whiskey. Ja ni läste rätt, whiskey!? Jag hatar whiskey men vad gör man när vinet inte längre ger någon effekt? Man måste känna effekten när man lever festivalliv annars är det inget riktigt festivalliv. I morse vaknade jag upp på Camillas golv, det gick vilt till igår. Jag och Camilla planerar aldrig våra kvällar i förtid längre, det räcker med ett sms som säger "Vin?" och sen bär det av in i dimman.


Jag tyckte att min väska var ovanligt tung när jag vaknade i morse, öppnade väskan och hittade det här. Det måste varit en bra kväll igår. Inte varje dag man kommer hem med ett halvt kök i väskan. Jag skämms, jag har stulit. Snälla gode gud skicka mig inte till helvetet. Det ligger salt i hela min väska. Nu ska jag ut på äventyr! Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0