Eurovision song contest

Jag vill adoptera honom! Eric Saade alltså.. Vilken show han bjöd på igår! Vi var i svenska kyrkan och hejade på honom, rösträknandet var olidligt spännande, Eric låg i ledningen ett bra tag innan Azerbadjan sköt ifrån och till slut vann. Han fick en välförtjänt tredjeplats, det känns som en vinst även om han inte kom etta, han kan vara stolt! Jag har ont i händerna efter allt apploderande typ. Jag hade hoppats på att han skulle komma på top 10, jag var optimistisk när jag sa att han blir top 5, den bästa placeringen sen 1999, helt fantastiskt! Men vad hände med Irland? Jag trodde de skulle vinna, jag måste ju erkänna att jag gillar deras låt :P Nästa år får tametusan Irland ge 12 poäng till Sverige, ge och ta lite liksom =D

Efter eurovision tog jag och Camilla ett tyst glas vin i Crouch end. Ikväll blir det hockey på Harcourt Harms, det kommer antagligen bli minst lika spännande som eurovision. Sverige-Finland woop woop woop!



Nu ska jag titta på lite Big Brother innan jag beger mig till gymmet för ett bodypump pass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0