Båtkåt

Är jag en tönt om jag älskar båtar? När jag och Camilla var i Camden i söndags satt vi och tittade på när kanalbåtarna slussade. Jag skulle absolut kunna bo på en båt, tänk att vaggas till sömn varje natt av vågor som kluckar mot båten. Ååå vad jag skulle vilja spendera sommaren i Sverige på en båt i en sjö, jag vill ligga på båten med ett metspö och dra upp abborrar som jag sen ska grilla, ett glas vitt på det också.. Men näe så blir det ju antagligen inte i sommar. Det blir ett ångande hett London.. Tror ni man kan fiska aborre i Serpentinen i Hyde Park? I sommar vill jag åka till engelska kusten och engelska landsbygden varje helg, jag klarar inte av London på sommaren, jag måste kunna andas. Jag tänkte bjuda på några bilder från Camden, inte illa för att vara tagna med en htc va?





Jag tokälskar den här sista bilden, jag skulle vilja förstora den och hänga upp på väggen. Den ser så härligt romantisk ut. Jag får lite Venedig-känsla.

Boot camp passet jag var på ikväll har jag bara en sak att säg om.. fy sjutton vilken kraftansträgning! Nu ska jag borsta tänderna och dra täcket över huvudet :)

Gonatt mina goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0