Balettdansösen

Jag satt i en halv livstid i morse och bloggade om hur mycket jag älskade balettlektionen jag var på igår men typiskt nog så försvann min internet connection nar tåget åkte genom en tunnel. Hur som haver så var jag iaf på en balettlektion på virgin I moorgate. Poshare gym får man leta efter. Jag är 24 år och har tagit min första balettlektion, är inte det typ 20 år för sent? Men vem har sagt att man inte kan lära gamla hundar att sitta :P Det var så otroligt avslappnande, pianomusiken fick mig att släppa all stress, det var precis vad jag behövde i mitt fullspackade schema. Idag har jag haft mängder att göra på jobbet, jag älskar att vara upptagen och få känna mig lite viktig :) Just nu sitter jag på tåget från jobbet, jag ska möta upp camilla för vi ska se på semifinalen av eurovision song contest I svenska kyrkan, hoppas de har kanelbullar :)

Kommentarer
Postat av: Stina i London

Mycket inspirerande, jag vill ocksa dansa balett! For sent att borja nar man ar 26?

2011-05-14 @ 14:53:21
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0