Back to business

Klackarna ar pa, ryggen ar rak, naglarna skulle behova ett extra lager, fransarna ar målade och ja jag antar att jag kanner som resterande morgonpendlare. Jag ar trott, det kanns i kropp och knopp att man blivit alldeles for bortskamd med all denna ledighet. Varken pa kings cross eller paddington kunde man kanna av nagon rusning, folk gick som i en liten vankande ankrad utan att verka bry sig ett skvatt on man anlander pa kontoret i tid. Just exakt sa kande jag dar jag stod likt en zombie pa tuben med nasan uppkord i en kontorsgubbes eau de cologne doftande armhala. Men jag ar i tid, jag sitter pa taget pa vag till jobbet nu. Fotterna ar redan trotta i klackarna, ryggen borjar krokna, naglarna behover fortfarande ett extra lager, fransarna ar tunga, men vet ni vad? Det ar skont att vara back in business igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0