Är det verkligen lördag?

Jag vaknade upp av alarmet i morse, jag hade glömt att alarmet är inställt på 7 dagar i veckan, jag tänkte att tusan är det jobbdag idag?! Vände och vred på mig och beslutade att nä fan det får nog vara lördag idag minsann. Sov ett par timmar till och nu har jag vaknat upp glad som en liten solstråle, vågar inte kika ut genom persiennerna för att se om det regnar eller ej.. Jag funderar på att åka på utflykt till virgin gym i Islington och ta några danspass, de har street dance, belly dancing och zumba på lördagar så vad sägs om ett trippelpass?
Jag kikade in på min blogg och upptäckte till min stora förtjusning att jag har en läsare från Luxemburg, är inte det typ världens coolaste land så säg?

Nu kära vänner ska jag äta min yoghurt och dricka mitt te =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0