Woops jag råkade visst somna

Jag skrev tidigare att jag låg utslagen på sängen efter morgonens hårda träning, jag var så utslagen så jag somnade. Jag antar att min kropp behövde lite extra sömn och det var hon värd :P Eftersom jag ändå befann mig i sängen så beslöt jag mig för att stanna i sängen resten av kvällen haha. Jag har skedat i mig Ben & Jerrys (snart dags för en ny portion), läst i boken "Cocktails for Three" av Sophie Kinsella, en riktig chicklit bok, jag har även börjat kolla på en film "Love and other drugs". Jag streamar den från Megavideo, enda nackdelen är att man bara får se 72 minuter sedan säger den stopp så måste man vänta 30 min för att få fortsätta kolla på filmen.. suck. Under tiden som jag väntat har jag värmt upp inför morgondagens danspass i jazz på Pineapple studio :P



hahaha jag måste nog fan vara graciösast i världshistorien.

Grannen ovanför har fest eller något liknande, de väsnas som fan. Gaaaaah vad irriterande. Jag vill typ ställa mig med sopborsten och dunka i taket. Nu ska jag äta mer glass och fortsätta kolla på filmen =)

Tack för all graulationer till mitt nya kontrakt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha vilka söta bilder XD

2011-01-23 @ 10:44:28
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0