Sommar i Sverige

Någon mer än jag som längtar efter lite sommar och sol? Jag längtar efter det ännu mer nu när jag sett två avsnitt av TV3s nya program "Sommar i Sverige". Finns det något bättre än riktig svensk sommar? När det inte regnar förstås och temperaturen står på 11 grader i mitten av Juli... Programmet har premiär 18 januari kl 21, det är värt en titt =) Nog med promotande för tv-program, låt oss prata om mig istället.

Ikväll har jag varit på afrikansk dans iklädd balettskor. Japp jag äger ett par balettskor trots att jag inte dansar balett :P De är sååå sköna att dansa i, man blir ett med golvet så att säga. Koreografin är dock inte så jätteutmanande men kul är det ändå! På fredag ska jag börja dansa på Pineapple i Covent Garden. Jag ska slänga in två "professionella" danspass i veckan, jag har dock lite svårt att bestämma mig för om jag ska satsa på enbart jazz på fredagar och söndagar eller om jag ska köra ett jazz pass och ett pass i Musical Theatre... Jag kan ju testa och se vad jag gillar mest, huvudsaken är att man har kul =)



Ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare, om sisådär 20 min kanske. Jag har blivit såååå fruktansvärt trött om mornarna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0