Sängliggandes

Nä fy tusan man är ju inte 20 längre. Ska det vara så här? Vaknade vid 9 imorse och stekte pannkakor till frukost, vinruset hade fortfarande inte lagt sig. Resten av dagen har jag spenderat i sängen tillsammans med datorn och en bok men nu får jag fan ta tag i dagen snart innan jag får liggsår. Hungrig är jag också. Någon som vill komma hit och rulla köttbullar åt mig? Jag har 2kg köttfärs i kylen som ligger och väntar på att bli omformad till något mer spännande än köttfärssås. I väntan på min kock så slänger jag upp lite härliga vinterbilder från Sverige.





Jag och min brorson Alexander! Jag har denna bilden som bakgrund på min dator på jobbet =)

Vad föredrar ni? 2 plusgrader, grå himmel och regn eller -10, blå himmel, glittrande snö som går till knäna? Sverige vs Londons vinterväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0