Putsat och fejat

Stääädaaa, stääädaaa varje lördag och så varjeeee juuuul, det tycker jaaag ääär kuuul!!! På tal om jul så har jag inte städat sen innan jul så ni kan ju förstå hur dammigt det var.. eller okej, det var inte bara dammigt. Det låg saker exakt överallt, när man bor så litet som jag gör så samlas allt på hög. Jag har tillochmed vikt alla kläder i lådorna och hängt upp kläder på galgar och radat upp skorna fint i garderoben. Det tog mig 5 timmar att städa, en heldagsgöra. Förmodligen har jag förbrännt onödigt många kalorier så jag tror minsann jag måste baka mig en liten bärpaj med vaniljsås och crumble... Låter som en plan va? Ska se om jag kan hitta en romantisk komedi att streama. Japp, så ser min lördagskväll ut. Det blev lite väl mycket vin förra helgen så denna helgen korkar jag inte upp :P Jag vill ha vår och sitta på uteservering!

Nu skiner det rent i lilla lyan!

Vädret i London idag är otroligt grått och trist, lika bra att stanna inne.. Fan måste gå till Tesco och handla bakgrejer och diet coke. Var är min betjänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0