Lördagens middag

Kvällens middag bestod av inget mindre än en pizza från Tescos, den var italiensk. För första gången sedan jag flyttade in här i september har jag använt ugnen. Den exploderade inte ens som jag hade trott. Ugnen ser så gammal ut så man vet ju aldrig och jag är ganska säker på att min landlord aldrig har kontrollerat elsäkerhet och sånt i min lägenhet. Rätt som det är så kanske elementet spricker eller nåt. Medans jag åt såg jag på en film, det blev Coco Chanel, jag gillar den filmen, dock tycker jag skådisarna kunde varit bättre. Och varför prata engelsk med fransk brytning när de kunde prata franska istället? Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att stirra upp i taket (får väl hoppas på att inte taket rasar in)

Jag gjorde en jordgubbspaj också men den varken såg god ut eller var god så det var inte ens värt att ta en bild.


Kommentarer
Postat av: hanna

Heeej! har helt glomt bort att svara, forlat!! vad kul att du hittade mig bland alla dessa bloggar!! jag slutar om tva veckor nu och flyttar till twickenham, men jag har haft ett bra ar har!:) casper vann faktiskt sin talangjakt! han gar inte pa balett langre, men tycker fortfarande om att dansa. maddox gar istallet pa balett, men enligt lararna sa ar han intealls lika duktig som casper var! vad gor du i london? hur lange har du varit har?

2011-01-15 @ 23:46:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0