Latmask

Håll dina hästar vad trött jag är! På dagens träningsschema stod Bodycombat.. kom dock inte så långt då jag slängde mig på sängen istället när jag kom hem och där ligger jag fortfarande så ingen träning för mig ikväll. Eller det kanske räknas som träning när man måste gå hela vägen från plattform 14 på Paddington stationen till Bakerloo line. Varför måste tåget stanna så fruktansvärt långt bort? Trodde jag betalade för att få ta mig från punkt A till B, men näää då kan de inte ens köra mig hela vägen fram till touch ut gaten. Det är kraftansträngande att behöva gå 200 meter på halt golv med stora vattenpölar (det regnar in på Paddington) och samtidigt behöva trängas med feta pendlare. Eller ååå ännu värre, RULLVÄSKOR! Vet inte hur många rullväskor jag snubblar över varje vecka.

Dagen har bestått av att snabbspola igenom otaliga episoder av Rachel Ray och Operah, hoppas ni tänker på mig när ni ser de programmen, så som jag slitit...

Jag tror minsann jag ska fortsätta kvällen med att ligga på sängen och göra ingenting.

En random bild jag tog i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0