Härliga besked

Jaaa jag vet att jag är sämst på att blogga under veckorna! Jag är så upptagen med annat så som jobb och träning samt lite socialt liv. Kan ju göra en snabb liten sammanfattning av veckan som gått =)

Måndag - Det blev ett dubbelpass på gymmet. Började med bodypump och avslutade med zumba.
Tisdag - Min nya tisdagsrutin är ett friskis & svettispass på YMCA så givetvis var jag där!
Onsdag - Hoppade över afrikanska dansen och drog till Westfield och käkade på Pizza express med en kollega. Mycket trevligt trots att jag tidigare under dagen mått riktigt illa. På tåget från jobbet var jag tvungen att sitta utanför toaletten ifall att jag skulle behöva kräkas.
Torsdag - After work i Hammersmith med en kollega och en ex-kollega. NICE!

Fredag - Det är idag det =) Kände mig lite poorly idag, vaknade upp med PMS och känslan av att vilja döda typ haha. Blev inkallad på chefens kontor idag tillsammans med två chefer... *gulp* Satte mig ner på stolen mitt emot dom och visste inte vad jag hade att förvänta mig.. Då säger ena chefen.. Angelica, här är din enkelbiljett hem till Sverige. Vaaa??!! De såg gravallvarliga ut och tusen tankar snurrade i huvudet på mig. Shit vad har jag gjort nu?! Men vet ni vad? Jag är en sån som man kan skoja med om nästan allt och det vet mina chefer mycket väl om. Det var ingen enkelbiljett, det var ett nytt kontrakt. Jag är glad, mer än så behöver jag inte säga va? ;)

Nog pratat om mig och mitt jobb, hur har er vecka varit?

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhh vad kuul! Har de inge jobb till miiig!!



Kramar!

2011-01-21 @ 20:53:30
URL: http://missemilie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul! Grattis! :)

2011-01-21 @ 21:10:47
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Cissi

GRATTIS :D

2011-01-21 @ 23:07:38
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Grattis snygging!! xx

2011-01-22 @ 20:29:37
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Nettan

Grattis

2011-01-23 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0