Det blir en tur till Hampstead

Nu har jag tagit tag i dagen! Det blev inga köttbullar, det blev köttfärssås, lalala humdidum. Jag har tagit tummen ur och tvättat bort gårdagens smink och borstat vinbeläggningar från tänderna *host host*, jag är fräschast i stan. Nu goda vänner ska jag strax bege mig mot Hampstead där jag ska träffa Linda som jag inte har träffat på tid och evigheter! Planen var från början att vi skulle dricka lite vin, dock så är hon inte heller 20 längre och inte är så värst sugen på alkohol två dagar i rad. Det blir förmodligen Starbucks istället. Jag har egentligen en date ikväll men jag är ruggigt opepp på det. Chai tea latte lockar mer.


Kommentarer
Postat av: becca

haha, du e så skön!

Men jag hör ju att du inte lärt av mina kockkunskaper under de månader du bodde hos mig, fy, du måste variera. Alternativt flyga in mig.......

2011-01-08 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0