Det blir en dag på gymmet

God morgon London!!! Mår ni bra!?
Jag vågar inte kika ut genom fönstret för att se vad det är för väder, jag har en känsla av att det är ganska så grått ute tyvärr. Igår var det klarblå himmel men fan då satt jag ju på kontoret och ugglade hela dagen, typiskt. Jag vaknade upp med ett strålande humör i morse så nu blir det en tur till gymmet! Ska köra en halvdag där, ska börja med Bodycombat, skutta, sparkas, boxas i luften och svettas, sedan ska jag gå på Bodypump passet och ösa på med vikter på stången för att sedan ta mig en liten simtur i bassängen och sträcka ut musklerna. Låter som en bra dag va? För eftermiddagen/kvällen har jag inga planer än, det får bli något spontant :)


Ooooh happy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0