Det blev en lång tur till Hampstead

En fika på Starbucks var det va? Man är ju inte 20 längre, eller hur var det nu jag skrev igår? Jovisst blev det en fika men dock så stängde Starbucks kl 19.30 och vi kände att vi verkligen inte hade hunnit prata klart så woop woop vi gled in på en av de lokala pubarna i Hampstead och beställde varsitt glas vitt. En återställare kunde väl knappast skada tänkte vi.. Puben började fyllas med folk och helt plötsligt blev vi erbjudna att joina några snubbars bord, en amerikan, en holländare och en turk, oh lovely. Ett glas vin blev en flaska vin. Jag vaknade upp i ett soligt Hampstead i morse. Jo tack, det är något jag skulle vilja göra ofta. Det blev Starbucks till frukost i Hampstead Heath, more than lovely. Nu är jag hemma, ska borsta tänderna och slänga på mig något bekvämt och sedan möta upp Anne för en promenad i central London. Jag älskar söndagar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0