Årets första inlägg

Jag ska låta min lilla mp3 (neej jag har ingen ipod, ipad, iphone eller vad nu alla såna där nymoderniteter heter) ladda en stund så att jag kan gå ut och springa med musik i öronen. Eller njaa springa kanske jag inte ska göra idag, jag ska småjogga genom Hyde Park och sedan vidare mot Buckingham Palace och Big Ben. Solen skiner idag och det är inte så värst kallt, inte om man jämför med Sverige iaf. Det var så fruktansvärt kallt på flygplatsen i Nyköping när jag flög dit innan jul, jag trodde lungorna skulle frysa till is på mig när jag andades, ska det vara så här kallt hela julhelgen går det ju inte gå utanför dörren tänkte jag. Tur att min pappa bor på sydligare breddgrader. Hur som haver så behöver jag vila mina ögon på Big Ben ett litet tag, jag behöver påminnas om varför jag valt att bo i London. Det var Big Ben som lurade hit mig, nu är det hans uppgift att övertyga mig om att jag hamnat rätt.


Jag och Cissi på nyårsafton

Gott nytt 2011 på er förresten! (woop woop, första gången jag skrev 2011)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha var ju den bilden jag hade tänkt slänga in på min blogg också :P

2011-01-02 @ 21:47:53
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läst HELA din blogg nu och det är faktiskt så att du givit mig massa inspiration.



Jag flyttar till london om 3 veckor.



Och min viktigaste fråga är: När du talar om rekryterare för att hitta jobb vart/vilka/hur gick du till väga.



Jag jobbar med IT och vill ju helst fortsätta med det



MVh

2011-01-06 @ 17:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0