Update från Borås

Jag är ren, hel och välbehållen och jag gick inte vilse i Borås *trumvirvel*. Väderprognosen är, snöblask, grå himmel, isiga trottoarer, halka och rullgrus som förstör skorna. Mina skor är täckta i lera, frågan är om de kommer släppa in mig i London, jag ser ut som en lantlolla. Shoppingen i Borås var som vilken vanlig svensk shopping som helst, inget London med andra ord. Jag fyndade lite på den gamla rean, hittade en svart klänning med ett litet romatiskt stuk på H&M som jag ska ha på mig imorgon tillsammans med ett par vinröda strumpbyxor. Kan bli nice! Fyndade lite halsband på Ur & Penn som jag ska piffa till mig med. Det blev den obligatoriska pizzan till lunch, ett måste när man är på Sverigebesök. Nu ligger jag på soffan med en välförtjänt kopp tea. Mitt flyg går inte förrens vid tio ikväll från Göteborg City Airport, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0