Trött som en mört

Skoja inte att jag är trött idag alltså, fan kan man bli jetlaggad när det är en timme i tidsskillnad? Jag tror fan jag är ett levande bevis på det. Jag fick ett nytt jobb på jobbet idag, inte ens det fick mig att jubla av glädje, då är jag trött ska jag säga er. Hade tänkt att gå på Friskis & Svettis ikväll men istället får det bli en tidig kväll med en bra bok eller något i den stilen, om jag orkar lyfta ögonlocken vill säga.

Jag tänkte lägga upp bildera i morse men på något konstigt sett så ville inte min webläsare fungera. Jag hade lockar i håret idag och givetvis har jag inte gått runt med papiljotter på jobbet :P Jag spicade upp vardagen med ett par färgglada strumpbyxor.


Kommentarer
Postat av: Tiina

Vilken söt klänning! :D var i london bor du? :)

2011-02-10 @ 10:59:52
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0