Tårtkalas

Vem har sagt att man bara ska äta gröt eller filmjölk till frukost? Jag är ju faktiskt på semester, då äter jag precis vad jag vill, svenskt ska det vara dessutom när jag är i Sverige. Dagen inleddes med Ahlgrens bilar, Gott & Blandat som sedan avrundades med årtiondets största gräddtårtebit. En tämligen nyttig tårtbit dessutom, det var både hallon och banan på den, massa vitaminer och för att inte tala om all kalcium från grädden jag fick i mig, till råga på allt så var det mörkt bröd (chokladbotten), määängder med fibrer. Jag har sovit hos min storasyster i Borås inatt, nu har hon dock gått iväg till skolan så jag ska på alldeles egen hand flanera på stan, jag har fått en karta så jag inte går vilse. Men nu blir det en dusch!

Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0