Smärtfri Måndag

Ingen övertid för mig idag inte! Kl halv sex stängde jag ner datorn, nöjd och belåten. Skönt, för då hade jag äntligen tid till att gå och träna. Det blev ett bodypump pass, hoppas det känns i musklerna imorgon. Tänka sig att det redan är löning denna veckan. Hur underbart är inte det?! I helgen ska jag shoppa nya gymkläder, det är typ det roligaste att köpa. Mina favoritträningstights har spruckit i baken, de var väl använda... Jag vill ha snygga, lösa linnen i nyonfärger. Nu ska jag hoppa in i duschen, längtar efter att få vakna och överleva ytterligare en dag utan övertid för imorgon vill jag tametusan gå på friskis och svettis!

Någon som såg på TV i helgen och upptäckte ett fel? Fel program sändes... woops :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0