Semesterdagar

Nämen hörrni gomorron mina kära vänner, mår ni bra? Jag började skriva på ett inlägg förut men då tyckte tydligen min dator det var ett bra läge till att stängas av och uppdatera drivrutiner eller nåt.. Så nu försöker jag kombinera bloggandet med tandborstandet..

Jag har funderat på en sak.. Varför tar engelsmännen semester på helt random dagar typ som mitt i veckan enbart för att gå till frisören, shoppa eller ligga hemma på soffan.. Är det inte det som vi har sjukdagarna till? Nää engelsmännen vet minsann inte hur man tar till vara på semesterdagarna för att få ut så mycket som möjligt av dom... Njaa jag kanske inte vill påstå att svenskarna är så mycket bättre. Vad är grejen med 4 veckors semester i juli för att ligga hemma och rensa i rabetterna och måla takrännan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0