Seg som en mupp

Hola mi amigos!
Jag har en dag i sängen tillsammans med mig själv, en kopp tea och naturell youghurt med havregryn, russin, och honung i. Jag älskar söndagar i sängen ibland.. Jag håller på att se på en film "Round Ireland with a fridge", men eftersom jag streamar från Megavideo så får jag bara se 72 minuter åt gången, sedan måste jag vänta 30 minuter vilket gör mig ingenting då jag faktiskt har lite svårt att koncentrera mig en hel film ^^
Riktigt skön film, brittisk humor om man säger så haha. Fan är klockan bara 16?! hmm, det får nog bli fler filmer ikväll =)

Imorgon skall det omstruktureras på jobbet, jag ska byta plats för tredje gången sen jag började där, lika bra att inte vänja sig vid att ha sin plats, de gillar att flytta runt på mig ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som du har haft en skön dag. Jag har legat och varit helt uppslukad av en bok hela dagen :) Tänkte bara tipsa angående Megavideo, kollar på en del serier där och när det där meddelandet om 72min kommer upp så kan man bara klicka av internet och sen börja streama igen, mycket smidigt! :)

2011-02-13 @ 23:37:31
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0