Övertid och två glas vin

Att jobba för en av Sveriges största tvkanaler är inte en dans på rosor minsann. Jag har med nöd och näppe överlevt min andra dag på min nya position med en timmas övertid och nära till tårar. Det är så mycket nytt jag ska lära mig, det är otroligt kul att lära sig nya saker men ibland rinner det nästan över. Mitt skrivbord är numera ett virrrvarr av papper och post it lappar. Tur att jag har såna underbara kollegor som hjälper mig att organisera mig själv =) Hade tänkt att gå på Friskis ikväll men istället blev det två glas rose och en hamburgertallrik på en lokal gammal pub tillsammans med en kollega. Tänka sig vad lite vin kan få mig så lugn. Nu är det bara att ladda inför en ny dag som förhoppningsvis inte kommer bli lika lång och kaotisk =) Två timmar gick bort idag innan lunch då jag satt i ett möte, troligtvis därför det kändes som att jag hade sååå mycket att göra..

Gonatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kanal jobbar du åt?

2011-02-15 @ 22:58:48
Postat av: Anonym

Vore intressant att höra lite mera om dina arbetsuppgifter!

2011-02-16 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0