Nordligare breddgrader

I torsdags natt packade jag handväskan med tandborste, en bok och två klädbyten tillsammans med pass och flygbiljett. Flyget gick tidigt på morgonen från Stanstead så det blev ingen sömn på hela natten. Den förlorade sömnen har jag dock tagit igen nu här hemma hos pappa. Jajamensan, jag är i Sverige på weekend! Jag bokade flyg för bara två veckor sen, blev lite lagom spontant, hade inte ens berättat för pappa att jag skulle komma hem så han fick sig en liten överraskning :P Jag förstår inte hur alla kan hata Ryanair, jag älskar Ryanair, Göteborg tur och retur, 200 kr och då hade jag inte ens bokat in advance. Jag tycker Ryanair är perfekt när man bara ska på weekend och endast behöver handbagage, annars får man ju betala för bagaget med Ryanair. På hemvägen ska jag dock ta med mig en liten kabinväska, tänkte ta med lite grejer härifrån som jag anser mig behöva.

Imorgon åker jag tillbaka till London, ska sova hos min storasyster i Borås inatt, nice!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0