Lördag

Jag borde börja ta med mig kamera vart jag än går så slipper bloggen bli så bildlös och tråkig, eller vad tycker ni? Igår efter jobbet drog jag och två kollegor till puben The Swan vid Lancaster Gate där vi mötte upp Annas kompis Steven och senare fick vi sällskap av Annas pojkvän och en till vän. En otroligt trevlig kväll med mycket skratt och vin. Det går inte beskriva hur bra vi tre klickar, vi är alla starka karaktärer och tillsammans kan det inte bli annat än hysteriskt. Vi är underhållarna på jobbet, livliga som få om man säger så haha.

Idag ska jag åka till Watford och träffa Miss Denmark, vi ska på brudklänningsjakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0