Liggsår

Alltså nackdelen med att spendera en hel dag i sängen är att man får liggsår, hur jag än vänder och vrider på mig så värker det i kroppen. Jag känner mig som en gammal gumma liksom. Det blev en film till "A nanny for christmas", en klassisk romantisk komedi. Kan hända att det blir ytterligare en film innan jag slumrar till... Jag håller på att längta ihjäl mig till våren, vår i London är det bästa! Jag vill dricka vin på uteservering eller i någon park på en filt tillsammans med goda vänner. En månad till sen förväntar jag mig vår. Vi har faktiskt redan haft ett par vårdagar här =)

Jo förresten, är det någon som vet när Semledagen är? Hörde en fågel viska i mitt öra att mitt företag har som tradition att bjuda på semlor ;) Antar att det är en av fördelarna med att jobba på svenskt företag.

Jo jag tror fan det blir en film till. Gonatt om vi inte hörs igen =)

Kommentarer
Postat av: Tiina

Sv: Okej okej. :D Jag bor i Crowthorne, ca en timme southwest från London, nära Reading! :) jobbar som au pair men har börjat tröttna så ska börja leta riktigt jobb till sommaren hade jag tänkt. :) vad är det du jobbar med, såg att det var svenskt företag? och håller med om att bli stel efter en hel dag i sängen, haha hade en sån dag igår! XD

2011-02-14 @ 16:12:57
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0