Galoppelipopp

Uuuuuuhhhh, aaaaaaa, åååååååå, huuuuuu tyck synd om mig! Jag ligger i sängen helt utslagen efter en lyckad utekväll tillsammans med de bästa. Var inte hemma förrens vid halv fem i morse så vad fan gör jag uppe så här tidigt?! Igår kväll när jag satt på en bänk vid Embankment och tittade ut över Themsen tänkte jag på hur lycklig jag är som bor i London.. Hur som haver så mötte jag upp Anna med vän och Anne med vän, började kvällen på Strand och drog sedan vidare till Soho, taxiresan dit tog förmodligen längre tid än om vi hade gått.. Vi hamnade på LVPO Bar där vi konsumerade vinflaska efter vinflaska med en jägerbomb emellan, inte konstigt att jag mår som jag mår kanske. Kvällen avslutades på Donken, jag beställde samtliga menyer, är man hungrig så är man..


Jag ser ut som ett genomskinligt spöke. Ååå jag hade så gärna velat gå på dansen idag men känner jag mig själv rätt så hade jag nog kräkts redan under första bensparken. Kanske borde titta ut genom fönstret, se vad det är för väder och ta en promenad vid South Bank..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0