Delad glädje är dubbel glädje

Bor jag i Londons tråkigaste område eller bor jag i Londons tråkigaste området. Jo det var skönt att komma ut och springa lite men det hade känts mer motiverande om jag bodde nära Themsen, jag älskar att springa bredvid vatten, det känns som att man flyter.

Ibland blir jag så glad över mig själv, att jag faktiskt är en förvånansvärt ödmjuk och snäll person, ni fattar vad jag menar va? Jag blir så glad över att jag har förmågan att glädjas över andras framgång. Till saken hör den att en av mina kollegor även en av mina bästa vänner på mitt jobb har gått och fått sig ett nytt jobb, ett jobb som är mer eller mindre hennes drömjobb och en rejäl språngbräda på karriärsstegen. Jag är så otroligt glad för hennes skull! Jo på tal om att vara ödmjuk så satte jag mig ner med min chef idag på hans kontor och bad om ursäkt för gårdagens oengagemang, självklart är jag glad för min promotion! Nu kan jag sova inatt =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är lugnt, snart flyttar vi till Ealing, där är nog allt underbart! Haha

2011-02-10 @ 01:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0