Buggar och strappar

Hej kära läsare!

Jag är en hårt arbetande människa som ytterligare en dag fick jobba över en liten stund, det kommer nog vara så här ett tag då jag fortfarande håller på att lära mig så mycket nytt. Idag gick det bättre än igår, lite mindre kaos i min hjärna så att säga. Tyvärr råkade jag göra ett litet error, beror mest på missförstånd men det är inget som tvtittarna kommer lägga märke till (hoppas jag).. Man lär sig av att göra fel, gör jag ett misstag vet jag att jag aldrig kommer göra om det =)
Jag har fått förfrågningar om att berätta mer om mitt jobb och vad jag har för arbetsuppgifter, min första tanke är då ja självklart vill jag dela med mig till er om vad jag gör hela dagarna men samtidigt vet jag inte om det är särskilt klokt att gå in på detaljerna mitt jobb i en offentlig blogg. Nu är det ju inte så att jag har ett hemligt jobb i en hemlig bunker någonstans i London men man ska vara försiktig med vad som sprids på nätet. Jag tycker alla borde tänka lite extra innan man lägger ut information om sitt jobb och sina kollegor på nätet, även om nu min blogg inte har tusentals läsare så tänker jag mig för innan jag publicerar något. Men vet ni vad? Ni får jättegärna slänga iväg ett e-mail till mig så svarar jag jättegärna på era frågor, låter det som en bra idé? =)

Nackdelen med att jag numera jobbar lååånga timmar är att jag aldrig hinner gå på mina kära gymklasser, jag kanske borde börja gå till jobbet en timma tidigare på morgonen istället..


Trots övertid är jag lika glad ändå =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha glad you liked it ;) underlättar en hel del som sagt om man ser på många serier via nätet! har haft en väldigt fin dag och hoppas att du också har haft det! Spännande med ditt nya jobb även om det är mycket att ta in i början, lycka till! :) Kram

2011-02-17 @ 01:18:42
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0