Bloggtorka

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, jag är sämst jag vet :( Har helt enkelt inte haft något vettigt att skriva om, det har blivit mycket träning, dans, vindrickande med kollegor, bio och middag med en kär gammal vän, drama på jobbet, en ostädad lägenhet, stalkers och gud vet vad. Men imorgon kära läsare ska jag göra något som jag tyvärr inte kan skriva i bloggen för det är en hemlighet ;)

Jag lovar att bli bättre på att uppdatera från och med imorgon! Och jo du Chidde, det är verkligen dags för cocktails!

Kommentarer
Postat av: Johnamal

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-07-19 @ 11:30:08
URL: http://johnamal.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0