All inclusive

Jag luktar inte man längre. Alltså inte man som i svett och snusdoft, utan man som i Axe och dubbeldusch. Efter några dagar hos pappa har jag varit illa tvungen att använda vad som finns när jag duschat, alltså mina småbröders aftershavedoftande duschkrämer, ni vet såna där duschkrämer som innehåller både schampoo och duschkräm i samma flaska. Jag tror det fyller ett syfte att kombinera schampoo med duschkräm, karlar har ju så mycket kroppsbehåring som behöver shamponeras. Hur som haver så luktar jag numera rosenblad och lavender efter en ångande het dusch hos min storasyster. Hon har ALLT på sin badrumshylla, det känns som jag är på att femstjärningt hotell i Dubai, jag har aldrig förr känt mig så här fräsch. Nu mina kära vänner är jag mer än redo för shopping på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0