Vin tralallalala

Vad bättre kan man fira en bank holiday än med massa shopping och vin med min kära vän som nyss återkommit från en påsk i Sälen? Såg nyss en kommentar från en anonym om att en bra blogg som min inte borde ha två månaders uppehåll,, jag håller helt med. Från och med nu blir det fan minst tre inlägg per dag (sanna mina ord). Dock måste jag sova ruset av mig nu så jag orkar med en lång jobbvecka (tre lååååånngggaa dagar). Tack William och Kate för att ni gö rmin vecka kort. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt att du börjat uppdater igen! :) Har tittat in lite då och då och undrat hur det går för dig och nu vet jag. :)

2011-04-27 @ 20:56:40
Postat av: Sofia

Wow, jätte kul att läsa din blogg! En verklig inspiration för mig som själv försöker att ta mig till London, vet inte riktigt hur jag ska göra. Funderar på att göra som du, att bara åka med min väska och pröva lyckan :)Hm, kul att jag hittade dig i alla fall :) Kram från Sofia!

2011-04-27 @ 22:26:34
URL: http://goinglondon.blogg.se/
Postat av: Stina i London

Yay, alskar att du ar tillbaka! xx

2011-04-27 @ 23:53:06
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0