Nu är det vår tralalalala

Skoja inte att det är svettvarmt ute! Jag har varit ute och traskat sen klockan halv 11 i morse. En härlig vinbakfylla och med gårdagens smink snörade jag på mig jogginskorna och slängde på mig solbrillorna för en promenad i det sköna vädret. Jag gick till Hampstead Heath, jajamensan jag har gångavstånd dit nu för tiden, upp för backen och genom Highgate Village och jag har mer eller mindre hela parken framför mig. Jag älskar att bo i norra London. Jag har inte uppdaterat på en halv evighet, jag ber så hjärtligt mycket om ursäkt, men nu känner jag att det är bannemig tid att ta tag i det. Jag flyttade för ett par veckor sen, jag behöver prylar till mitt nya boende, typ förvaringsprylar och annat smått och gott. Jag vill åka till IKEA i Edmonton, den stora frågan är dock om det är värt att offra det fina vädret för att strosa inomhus... Fast å andra sidan har jag ju varit ute hela dagen fram tills nu, jag som är så blek kanske borde hålla mig inne,, fan jag vill ju inte få hudcancer på kuppen.

Jag vill ha gravad lax, det blir IKEA. Känner jag mig själv rätt kommer det bli köttbullar. Inte varje dag minsann som man firar påskafton i sin ensamhet på IKEA. Någon gång måste vara den första. Gud vad jag svamlar.

Glad Påsk på er mina kära vänner. Påskharen har inte hittat mig ännu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen, trodde du var död eller nå't... Din blogg är för bra för att ha två månader mellan inläggen!

2011-04-24 @ 23:48:41
Postat av: Anonym

Instämmer!

2011-05-03 @ 12:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0